Algemene voorwaarden

ALGEMENE VOORWAARDEN.

 

Onze algemene voorwaarden zijn eerlijk en direct zonder moeilijke woorden. Liever de ingewikkelde versie lezen? Bekijk dan hier de "algemene voorwaarden".


Onthoudt dat wij geen gebruik maken van moeilijke woorden, voor ons is maar 1 ding belangrijk: Klant. Koning.

 

Hoe kan je ons bereiken?

Bel ons: 0515 74 10 10

Mail ons: info@gaeve.nl

Schrijf ons: Wolkammersstraat 2A, 8601VB Sneek.

Volg ons: https://www.instagram.com/gaeve.nl/

https://www.facebook.com/GAEVEDesign/

Je kunt ons bellen:

maandag tot en met vrijdag 09:00 - 17:00. Het kan voorkomen dat er niet wordt opgenomen, zet uw vraag dan op de mail en dan nemen wij z.s.m. contact met u op.

 

Handige nummers:

Ons KvK-nummer:
Ons BTW- identificatienummer:

 

Toepasselijkheid

Deze voorwaarden zijn van toepassing als je iets bij ons koopt of hebt gekocht. We doen ons best om deze algemene voorwaarden onder jouw aandacht te brengen. Hier vind je dus wat we voor jou doen en wat wij van jou verwachten.

 

Het aanbod

  • We vertellen je altijd eerlijk wat, wanneer en hoe je iets kunt kopen. En natuurlijk wat het kost en of je het kunt ruilen. Foutje op de productpagina? Daar mag je ons natuurlijk aan houden. Behalve dan wanneer het foutje duidelijk een blunder is en je dat van tevoren had kunnen weten.

 

De overeenkomst

  • We werken aan een veilige webomgeving zodat jij met een gerust hart bij ons kunt winkelen.
  • Op het moment dat je iets besteld bij ons, krijg je daarvan een bevestiging van per mail. Daarna houden we je op de hoogte totdat het pakket er is, het zijn tenslotte jouw spullen.

 

Herroepingsrecht

  • Is het product niet naar wens? Dat kan natuurlijk. In dat geval heeft u een wettelijke bedenktijd van 14 dagen. Deze bedenktijd hanteren wij als het aantal dagen dat u de tijd heeft om uw retour aan te melden. Meld u uw gekochte artikel(en) na 14 dagen aan dan hebben wij het recht de retour te weigeren. Product ruilen binnen 14 dagen is ook mogelijk.

 

Wat we van je verwachten tijdens de bedenktijd.

  • Pak je pakket netjes uit en bekijk het product aan alle kanten. Ben je er niet blij mee? Doe dan voorzichtig met het product en stuur het in officiele verpakking terug. Daar wordt niet mee bedoeld dat doos waarin het verstuurd wordt, maar de verpakking dat bij het product hoort. Ook wordt verwacht dat het artikel zonder beschadigingen terug gestuurd wordt. Is dat niet het geval, dan kan het zijn dat je minder of niet geld voor het product terugkrijgt.

 

Verzendkosten bij retourneren?

  • Die zijn er natuurlijk niet.

 

De prijs.

  • Alle prijzen staan inclusief en exclusief btw vermeld.
  • Bestellingen boven €60 worden gratis verzonden.

 

Nakomen beloften en garantie.

  • Jij hebt recht op een goed product, immers klant is koning. Is er toch iets mis? Dan lossen we dit natuurlijk voor je op. Hierbij volgen we altijd de wet. Tenzij we dat niet genoeg vinden: dan krijg je extra garantie. Als dit het geval is, zetten wij dat altijd op de productpagina.

 

Bezorging en uitvoering.

  • We doen er alles, maar dan ook echt alles aan om jou blij te maken.
  • Als je voor 12:00 hebt besteld dan streven wij ernaar om jou product de volgende werkdag bezorgd te hebben.
  • In principe geldt: Als je het op onze website kunt bestellen dan is het op voorraad. Kunnen we toch niet leveren? Dan krijg je je geld terug, of bieden we je een goed alternatief.
  • Als jouw product beschadigd wordt of kwijtraakt voordat het bij jou is, is dat onze schuld. We gaan het dan ook zo snel mogelijk oplossen.


Klachten

  • Heb je een klacht? Dat vinden we heel vervelend. Laat het ons snel weten als je een klacht hebt en omschrijf je probleem zo duidelijk mogelijk. Dan kunnen we je het beste helpen.
  • Je krijgt uiterlijk binnen 3 werkdagen antwoord van ons. We helpen je meteen, of je hoort hoeveel tijd we nodig hebben om het recht te zetten.

 

En dan dit

  • Dit waren ze dan. Onze algemene voorwaarden. Als we in de toekomst iets gaan veranderen aan deze voorwaarden, vind je dat terug op onze website. We zorgen er sowieso voor dat veranderingen niet nadelig zijn voor jou.

louke koopman

Eigenaar en directeur

Lorenzo Bosma

Logistiek proffessional

Sam Matser

Online marketeer