Verzenden & retourneren

Veelgestelde vragen

Hoe kan ik mijn bestelling retour aanmelden?

Stuur ons een mail op klantenservice@gaeve.nl en dan helpen wij je door het proces heen.

Dit kost je 1 minuut.

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

Bestellingen die vóór 23.59 geplaatst zijn, worden geleverd binnen 1 tot 2 werkdagen.

Heb je nog niks ontvangen?

Mail ons, wij reageren binnen 24 uur.

klantenservice@gaeve.nl

Wat zijn de verzendkosten?

De verzendkosten bedragen €3.95,-.

AIs je bestelling boven de €45,- dan is de verzending gratis.

Krijg ik een bevestiging als mijn bestelling is verzonden?

Binnen een uur ontvang je normaliter een bestel bevestiging.

Heb je na een uur nog niks ontvangen, mail ons dan even.

Wat als mijn bestelling niet op tijd is geleverd?

We vragen je vriendelijk nog één dag extra geduld te hebben met je bestelling.

Door extreme drukte bij de pakketdiensten kan er vertraging ontstaan.

Heb je vragen? Neem gerust contact met ons op.

We helpen je graag verder!

Heb ik garantie op mijn product?

Elk artikel kun je kosteloos binnen 30 dagen retoursturen.

Maar zelfs na deze 30 dagen bieden wij garantie. Hoelang je garantie hebt hangt af van het product.

Neem voor vragen contact met ons op.

Kan ik een bestelling annuleren?

Het is zeker mogelijk om een bestelling te annuleren.

Dit moet wel binnen 1 uur na het plaatsen van de bestelling, zodat we het nog kunnen verwerken.

Wil je annuleren? Neem dan snel contact op met onze klantenservice.

Zijn jullie reviews echt?

Wij maken gebruik van Trustpilot als ons reviewplatform.

Na het plaatsen van een bestelling bij GAEVE ontvangen onze klanten een uitnodiging van Trustpilot om een review te schrijven.

Trustpilot controleert vervolgens de echtheid van de reviews.

Dit doen ze door het e-mailadres waarmee de review is geschreven te vergelijken met het e-mailadres van de bestelling.

Meer informatie over het reviewbeleid lees je hier: https://nl.trustpilot.com/trust/how-reviews-work.