Ja

  • Voor 12:00 besteld is morgen in huis, bestellingen boven de €60 worden gratis verzonden.

Winkelmand

Retourneren:

Het kan voorkomen dat je een bestelling retour wilt sturen. Wellicht omdat het product niet bevalt, niet voldoet aan verwachting of vanwege een andere reden. Wat de reden ook is, je hebt bij ons altijd het recht jouw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te retourneren. Je kunt er dan voor kiezen om je geld terug te vragen of om je bestelling te ruilen voor een ander artikel uit onze webshop. Je kunt jouw order heel gemakkelijk retour melden via onze retourpagina. Let op! Het retourneren van je bestelling is voor eigen kosten. De verzendkosten van je bestelling worden bij de terugbetaling van je bestelling automatisch verrekend. Wij beoordelen een retour aan de hand van de staat van het product. Dus gelieve het product in originele, onbeschadigde verpakking en toebehoren te retourneren.


Producten ruilen:

Heb je toch liever een andere kleur of afmeting? Je kunt ten alle tijden uw product ruilen. Meld je retour aan via deze pagina. Het ruilen van je product werkt hetzelfde als het retourneren. Onderin deze pagina staat een gedetailleerde uitleg hiervan. Je kunt er dan voor kiezen om het product te ruilen, wij zullen hiervoor contact met je opnemen om dit verder af te handelen.


Veel gestelde vragen:

  • Kan ik mijn bestelling retour sturen?

Zeker! Wanneer je om welke reden dan ook je bestelling wilt retourneren kan je jouw bestelling altijd binnen 14 dagen retour sturen. Je kunt er dan voor kiezen om je product te ruilen voor een ander formaat/kleur of om je geld terug te krijgen.

  • Hoe meld ik mijn retour aan?

Je kan je retour via onze website aanmelden op de pagina 'Bestelling retourneren'. Deze pagina is onderaan de website te vinden onder het kopje 'Account & bestellen'. Hoe het aanmelden van een retourzending precies in zijn werking gaat vind je onderin deze pagina.

  • Wat zijn de retourvoorwaarden?

Je kan je bestelling altijd binnen 14 dagen retour sturen. Hier hoef je in principe geen reden voor op te geven. De verzendkosten van de retourzending zijn voor eigen rekening. De kosten hiervan worden bij het terugbetalen van jouw bestelling automatisch verrekend. Wij zullen je zending alleen accepteren als het in de originele onbeschadigde verpakking is terug gestuurd. Mocht dit niet zo zijn, zullen wij jouw retourzending niet accepteren.

  • Wat moet ik doen om mijn pakket retour te sturen?

Je kunt je bestelling retour melden op de pagina 'Bestelling retourneren'. Deze is te vinden onderin de website. Vervolgens vraagt het systeem naar je postcode en je bestelnummer of de track & trace code van je bestelling. Deze gegevens zijn te vinden in de bevestigingsmail die door ons is gestuurd.

Bij het aanmelden van je retourzending moet je eerst een reden opgeven waarom je het product retour wilt sturen. Daarna kun je er voor kiezen om het product te ruilen of om je geld terug te krijgen. Vervolgens zoekt het systeem automatisch het dichtstbijzijnde pakket-punt bij het door jouw opgegeven adres. Het is mogelijk om dit nog aan te passen naar een pakket-punt naar voorkeur. Tot slot kom je in een overzicht, kloppen alle gegevens? Dan kun je de retourzending bevestigen en ontvang je automatisch een pakketzegel. Plak deze op de doos en lever het pakket in bij het opgegeven pakket-punt.


Kom je ergens niet uit? Neem contact met ons op! Wij helpen je graag.